Mırıltı - acil yuva

Mırıltı - acil yuva
Geçireceği riskli bir ameliyat için sıcak bir ortam arıyoruz.

Minik - Yuva arıyor

Minik - Yuva arıyor
İyi bir evde sevgi ile bakılırsa üç bacaklı olmayacak.

Sakin - acil yuva arıyor

Sakin - acil yuva arıyor
Evde bakılırsa üç bacaklı bir kedick olmayacak

Yuvalananlar

Yuvalananlar
Yuvalarına kavuşan bebeklerimiz

1041 - Mırıltı

25 Nisan 2010 Pazar


Eyüp'tan alınıp kliniğe götürüldüğümde, darbe sebebi ile diyaframımda yırtık olmuştu. Geçirmem gereken ameliyat çok riskli. Bunu tek başıma atlatamam.

Oysa bana ayrılacak huzurlu bir alanda yaşarsam, sorunum kalmayacak, hayatta kalabileceğim.

3 yaşıma geliyorum ve artık hareketli günlerim geride kaldı. Beni evinize alırsanız birlikte güvenli ve sakin bir arkadaşlığımız olur çünkü ben beni seven bir el olunca mırıldanmayı çok seviyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder