Mırıltı - acil yuva

Mırıltı - acil yuva
Geçireceği riskli bir ameliyat için sıcak bir ortam arıyoruz.

Minik - Yuva arıyor

Minik - Yuva arıyor
İyi bir evde sevgi ile bakılırsa üç bacaklı olmayacak.

Sakin - acil yuva arıyor

Sakin - acil yuva arıyor
Evde bakılırsa üç bacaklı bir kedick olmayacak

Yuvalananlar

Yuvalananlar
Yuvalarına kavuşan bebeklerimiz

498 - Tavşan

25 Nisan 2010 Pazar

Kemerburgaz'da yeşillikler içindeki evlerin bahçelerinde bakılan şanslı kedilerden değilim ben. İsmimin 'Tavşan' olmasının sebebi de bu aslında!

Trafik kazası geçirip de iç kanama ve kısmi felç teşhisi ile tedavi gördükten sonra, arka patilerim yere yakın yürüyorum. Ama bu durum zıplayıp-hoplamama hiç engel olmuyor. Aksine benim gibi yuva bulmayı bekleyen diğer kedilerden çok daha hareketliyim.

Kısırlaştırılıp, iç-dış parazit aşılarım yapıldıktan sonra karma aşılarıma da başlandı.

Diğer kedilerden çok insanlarla birlikte olmayı seven bir dişiyim. Çünkü onlar benim eğlenceli hayatıma yetişemiyorlar. Bunun için sürekli kucakta gezip, zıplayıp-hoplayabileceğim bir evim olsun istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder